Thursday, January 20, 2011

Ske Nye Marshanda ;-)


Akhir nye, dpt gk tgk cite Sejuta Cinta Marshanda kt Tv3...
Padahal cte ni dh lme tayang kt Tv3...
Bru tgk coz ari ni kn cuti Thaipusam...
Selama ni ptg je sti ada kelas...
2 yg xdpt tgk 2...
Hehehehehehehehe...
1st tyme tgk trus minat gler cite ni...
Sbb sye ske gler kt marshanda ni...
Dh la comel...
Lg2 dignding kan ngn Baim Wong...
Romantiknye...;-)



I Like This Movie ;-)

Pas 2 trus minat gler lgu dri cte 2 gk...
Smua minat la sng cte...
Hehehehehehehehe...

If nk dgr lgu 2, klik kt bwah ni k ;-)
N de lirik sekali...
Leh kte nyanyi sme2 k ;-)
Hehehehehehehehe...



Sudah memang sudah,
Perjalanan cinta berakhir sudah,
Engkau pergi tuk selamanya,
Tuk selamanya...


Mungkin ini sudah suratan,
Engkau dan diriku tak bisa bersama,
Mungkin ini sudah suratan,
Sudah suratan...


Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku,
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu,
Jangan kau pergi untuk melupakan aku,
Aku menangis karna hidup tanpa dirimu...


Sudah memang sudah,
Perjalanan cinta berakhir sudah,
Engkau pergi tuk selamanya,
Tuk selamanya...


Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku,
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu,
Jangan kau pergi untuk melupakan aku,
Aku menangis karna hidup tanpamu...


Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku,
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu,
Jangan kau pergi untuk melupakan aku,
Aku menangis karna hidup tanpamu...


Sudah memang sudah....

Lalalalalalalalalalala...
I like this movie n song very3 much ;-)
Tp frust nye pas ni...
Xdpt tgk cte ni lg...
Kne tggu tyme cuti jela...
Hehehehehehehehe ;-)

No comments:

Post a Comment